PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-30 10:53:06
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asmodeusz napisał:

    > Mi sie tez podobaja, bo taka cene mam w oficjalnym cenniku uslug :)

    Nie dziwie się. Tak się płaci. Jednak gdybym się zdecydował na Twoją
    usługę to bym Cie poprostu wezwał i gówno by mnie obchodziło czy Ty
    będziesz miał problemy z tym, czy nie - ma działać i już, ja płacę. W
    opisanym przypadku studentowi bez doświadczenia nie można tak zaufać.
    Później, gdy się już sprawdzi można negocjować stawkę (co już pisałem).

    > Przegiales w druga strone. Gdyby to bylo w pelnym wymiarze godzin to
    > moze i tak, ale za sam fakt ze to praca "na wezwanie" powinno byc drozej.
    > Przeciez z tych 20zl/godz, przy takiej formie wspolpracy dojdzie drugie
    > tyle na przemieszczanie sie, do tego puste godziny gdy jest za malo
    > czasu zeby isc do innego klienta. To efektywnie wyjdzie maksymalnie 5zl.

    Naprawdę się uśmiałem. Akurat pracodawcę będzie interesować ile student
    (mający ulgę na komunikację, rower, samochód - whatever) wyda na dojazdy!
    Człowieku - ja doradziłem tak, aby miał szansę dostać pracę. Ty
    doradzasz tak - jak powinno być. Tyle, że kurewsko daleko nam do tego
    jak powinno być, a student 2 roku swoją dumą i ambicją tego nie zmieni
    bo nie ma innego atutu, ważniejszego - wiedzy i doświadczenia. Dopiero
    tym można walczyć o większe stawki, a nie hasłami, że "przyjęło się
    płacić tyle". Tak jak napisałem wcześniej takie osoby nie psują rynku,
    gdyż specjaliści zawsze będą w cenie. Są jednak firmy, których na
    specjalistów nie stać.

    pozdrawiam,