PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-27 23:59:50
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    news:dm6n6n$1bl$1@news2.ipartners.pl...

    > ...to zweryfikuj ostro swoje poglądy bo póki co, to wygląda na to, że
    > Tobie opadła szczęka na widok takiej kasy... Tak się sklada, że zarabiam
    > dobrze i w d*ie mialbym 70 zeta netto za godzinę.

    bardzo ciekawe... w wlk brytanii bardzo wykwalifikowanemu informatykowi (ok.
    5 letnie doswiadczenie zawodowe, bogate portfolio, znajomosc perfekcyjna
    javy, c/C++, Oracle itp... proponuja srednio 30-35000 funtow rocznie, co
    daje jakies 110 zl na godzine. gdybym mial wybierac miedzy 70 w polsce a 110
    zl w GB to wybralbym Polske ze wzgledu na nizsze koszta utrzymania. choc
    moze cos w tym jest skoro sznuru informatykow na wyspy brak ;)
    ja mam kumpla ktory pracowal jako informatyk, choc nie mial w ogole takiego
    wyksztalcenia, w UM za place minimalna. zrobil tam siec i to nadzorowal,
    przy okazji helpdekowal ociemnialym informatycznie pracownikow UM. Jego
    praca w wiekszosci polegala na tym ze przychodzil do pracy i siadal na net i
    tak 8h, przerywane od czasu do czasu wezwaniami do "nie dzialajacych"
    komputerow czy drukarek.
    moj brat (technik informatyk) pracowal jako grafik w drukarni tez za place
    minimalna. praca tez banalna na ogol robil wszytko w godzine i potem
    siedzial na necie. no ale ile czasu mzoe zajac konwersja RGB na CMYK i takie
    tam inne banaly.
    Problem zz tym byl taki ze ich prace mogl wykonywac doslownie kazdy. gdyby
    znali jave, asp.net albo chociaz C++ to mogliby zadac 50-70 zl na godzine.