PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-25 12:33:32
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, to nie Wawa, tylko Wro:). Hmm... prawdę mówiąc - może to nie brzmi
    > dobrze - 20 zł/h to jest (licząc 6h/tydzień) 480 zł/miesiąc. Poważnie?!
    > Za zainstalowanie Windowsa, ustawienie mu IP, wytłumaczenie komuś raz na
    > tydzień dlaczego mu "znikło ikonkę z pulpitu"?

    480 zeta na miesiąc to nie wygórowana stawka za parę godzin
    serwisu/helpdesku w tygodniu. Ale faktycznie Wrocław trochę zmienia
    postać rzeczy i te 20 pln/h trochę może razić małą firmę, która ma tylko
    kilka kompów wpiętych do switcha.
    Jestem stąd, pracuje w zawodzie i trochę branżę znam. Wśród studentów -
    którym niedawno jeszcze byłem - jest duża konkurencja i trzeba wziąść na
    to poprawkę. Nie jest ujmą ani zaniżaniem rynku praca studenta
    informatyki i za 10 zł/h. Specjaliści zawsze będą w cenie niezależnie od
    stawek dla studentów. Pracodawca płaci za pracę a nie za slogan
    "Informatyk powinien zarabiać minimum 50 pln/h i basta". Jeśli uda Ci
    się pokazać mu, że pracujesz i on na tym nie traci - Ty na pewno zyskasz!!

    Trzymka!