PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    From: danherr <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Date: Fri, 25 Nov 2005 13:04:46 +0100

    jerry napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Słuchaj, to stawia Cie naprawdę w dobrym świetle o ile tylko nie
    > spaprzesz roboty wygórowanymi żądaniami finansowymi.
    > Koledzy mówią 7, 10 pln - być może mają czyste CV. Skoro to Wawa i masz
    > już trochę obycia z firmowymi sieciami to te 20 zł/h na start będzie
    > dobrą stawką wyjściową na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Heh, to nie Wawa, tylko Wro:). Hmm... prawdę mówiąc - może to nie brzmi
    dobrze - 20 zł/h to jest (licząc 6h/tydzień) 480 zł/miesiąc. Poważnie?!
    Za zainstalowanie Windowsa, ustawienie mu IP, wytłumaczenie komuś raz na
    tydzień dlaczego mu "znikło ikonkę z pulpitu"?

    > Skończy się zapewne
    > na 10 - 15 zl/h albo stałą kaską za miesiąc w ramach umowy zlecenie -
    > nie wzgardziłbym na Twoim miejscu.
    Właśnie obawiam się, że skoro każą sobie wysłać ofertę cenową, to nie
    będą mnie zapraszać na negocjacje, jeśli zażądam za dużo... Dlatego boję
    się nawet tych 20 zl/h :). Wydaję mi się po prostu, że w tej chwili te
    wszystkie umiejętności są bardzo powszechne, studentów dużo...
    konkurencja po prostu psuje rynek:).

    Dziękuję bardzo:).

    --
    Daniel Hernik