PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: gont <g...@d...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Mon, 13 Feb 2012 09:30:36 +0100
    <jgmbq8$h9k$1@inews.gazeta.pl> <jgmcao$in0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f2f0694$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@o...pl>
    <jgo1j2$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <jh40k2$9dv$1@inews.gazeta.pl> <jh45bj$nll$1@inews.gazeta.pl>
    <jh48ki$4f3$1@inews.gazeta.pl> <jh6ng9$lqk$2@inews.gazeta.pl>

    Bydlę pisze:

    > Bo napisał, że podczas rozmowy można się pochwalić, czyli opowiedzieć o
    > tym co się umie i co się zrobiło.
    > A ty mu robisz zarzut, że podczas rozmowy to można tylko mówić.
    >
    > Zaogniaj, ale merytorycznie.
    > :-)

    Co do sensu samej rozmowy - wydaje mi się, że nie ma co bić piany. Taka
    jest powszechna praktyka i bez powodu ona nie powstała.

    Co do umiejętności oratorskich, to wbrew pozorom też jest to dobrze
    sprawdzić, szczególnie w przypadku programistów. Niestety zdarzają się
    jednostki z ujemnym interfejsem komunikacyjnym.

    Pracujemy w zespole, i niestety nawet geniusz, jeśli nie będzie umiał
    sklecić dwóch zdań, to jego wartość dramatycznie spada.

    Co gorsza jesteśmy małą firmą, więc zdarza się (raczej rzadko), że
    programista musi np pogadać z klientem, albo przeprowadzić szkolenie.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<