PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CVRe: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
  • Data: 2012-02-13 15:43:47
    Temat: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gont" napisał:
    > Jak można wymagać znajomości trzech (właściwie dwóch i pół)
    > technologii od biednego pracownika?
    > A ty pracujesz gdzieś? Jako programista? Jeśli tak, to co - jesteś
    > programistą C++ i tylko i wyłącznie?
    > A jak macie napisać aplikację do komunikacji, to co - jest
    > osobny konsultant do spraw TCP/IP?

    u mnie w firmie od murowania jest murarz, od dachu jest dekarz, do
    hydrauliki hydraulik, a od elektryki elektryk i nigdy nie ma problemów z
    robotą i pracownikami a też mała firma, dodam że nigdy nie spotkałem
    murarza, dekarza, hydraulika i elektryka w jednym, co nie znaczy ze jak
    firma chce to takiego pana Henia znajdzie, ale efekty jego pracy są mizerne.

    > ?? Wybacz, ale nie rozumiem tej wypowiedzi.

    nie rozumiesz bo bladego pojęcia o tłumaczeniu i angielskim nie masz!
    ja lingwistą nie jestem ale nie mam problemów z przetłumaczeniem małych
    ilości fachowego teksu, nawet z pomocą słownika, ale daję radę.
    ostatnio dałem znajomemu taki tekst, bo mnie o niego prosił, ale on
    angielskiego nie znał więc dał go do przetłumaczenia koledze biegle i
    płynnie władającego angielskim (10 lat w stanach), gdy ten kolega przeczytał
    tłumaczenie to mało do nieszczęścia nie doszło, bo wszyscy ze śmiechu
    pospadali z krzeseł, w tym dwóch poważnie się potłukło. teraz rozumiesz?

    > WOW to już fantastyczny pomysł.

    tłumacz zrobi to szybciej, lepiej i taniej od programisty, nie wiedziałeś o
    tym?

    > Jak dla mnie, nie ma to sensu w niewielkim projekcie.
    > Owszem stosuje sie takie podejście w dużych projektach - operacje
    > na bazie danych są w procedurach i funkcjach. Programista C++
    > je tylko wywołuje. Ale nawet do tego trzeba tego sql-a znać
    > chociaż trochę.

    jesli to mały projekt to wystarczy takiemu programiście zafundować SQL dla
    opornych na weekend i z podstawami się zapozna, ale jeśli faktycznie takiego
    omnibusa potrzebujecie to wystarczy zafundować stypendium jakiemuś
    pryszczatemu gimnazjaliście, wysłać go na studia i zapisać na przedmioty z
    wszystkich wymaganych przez was technologii, za 5 lat macie pracownika, w
    czym problem?