PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: gont <g...@d...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Mon, 13 Feb 2012 09:22:16 +0100
    <jgmbq8$h9k$1@inews.gazeta.pl> <jgmcao$in0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f2f0694$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@o...pl>
    <jgo1j2$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...opteris.pl>

    Jaskiniowiec pisze:
    > Dnia 09-02-2012 o 11:48:35 gont <g...@d...plusnet.pl> napisał(a):
    >

    > To programiste c, c++, javy czy sql-a szukacie? Bo najpierw piszesz
    > c/c++ (1) a pozniej jeszcze dorzucasz kolejne jezyki Zeby sie nie
    > okazalo, ze przydalaby sie tez znajomosc
    > asma, cobola, fortrana, perla, php, sh, Objective-C etc O
    > tak wiadomych jezykach, jak html i js/ajax nawet nie wspominam, bo to
    > kazdy programista musi miec w najmniejszym palcu... Pewnie jeszcze
    > przydalaby sie obsluga AutoCada i PhotoShopa

    Jesteś studentem? Tak mi jakoś wyglądasz...

    W każdym razie Twoja wypowiedź wydaje się być idealną ilustracją
    problemu pracodawców. Ludzie często przychodzą z takim właśnie
    nastawieniem - ręce opadają.

    Tak, takich właśnie kompetencji potrzebujemy! Wyobraź sobie, że pisząc
    aplikację współpracującą z bazą danych musisz znać c++ i sql! Zdziwiony?

    Może być jeszcze gorzej! Dużo aplikacji działa w środowisku Microstation
    (takie coś jak AutoCad - popatrz prawie trafiłeś) - pisze się je w
    MDL-u (można powiedzieć że to jest C), ale na przykład wywołuje się
    dll-ki pisane w C++, no i do tego znów ten SQL.

    W nowszych wersjach Microstation można już używać C++. Bywa że w jednym
    projekcie jest kod C i C++. Dodatkowo można też programować w VBA, bo
    jest zaimplementowany interfejs COM.

    Tak żeby Cię dobić to w bazie jest jeszcze PL/SQL (korzystamy z Oracle).
    Co gorsza, można też tworzyć procedury składowane w Javie.

    > I te testy to na kartce papieru? Algorytmy tez musze
    > wymyslac na tejze kartce?

    To jakiś problem? Nie umiesz wymyślić algorytmu bez komputera?

    > W wiekszosci to takie wlasnie idiotyzmy czekaja czlowieka. I jeszcze
    > fluency english, nie wiem po co, skoro i tak manager/kierownik projektu
    > jest odpowiedzialny za kontakty zagraniczne, a nie programista.

    Nie. Angielski jest wymagany na poziomie rozumienia dokumentacji. Dobrze
    byłoby też gdyby taki kandydat był w stanie wytworzyć prosty tekst
    techniczny po angielski - bywa, że trzeba zgłosić błąd w systemie
    ticketowym.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<