PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-06 17:51:46
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek Tuźnik w news:dagcgm$47e$1@achot.icm.edu.pl napisał(a):

    > Absurdem jest oczekiwanie od rozmówcy większej dyskrecji niż własna.

    To mi torchę przypomina podstawówkę, czy nawet przedszkole:
    - A ona mnie kopie!
    - Bo on mnie przezywa!
    - Bo ...

    Mam pewne zasady, których się trzymam niezależnie od tego, czy inni się ich
    trzymają.
    Podobny wydźwięk ma dla mnie podejście: jaka płaca, taka praca. Tego też nie
    rozumiem. Wiem co mam robić i na ile zostało to wycenione. Jeśli nawet wiem,
    że pracodawca ewidentnie przegina i wynagrodzenie jest zbyt niskie w
    stosunku do zakresu obowiązków, to nie podejmuje gry przez akceptację
    warunków z uśmiechem na twarzy, by później robić na pół gwizdka czy odbierać
    w naturze "wyrównanie". Rezygnuję. Jeżeli trudna sytuacja materialna nie
    pozwala mi zrezygnować... moja strata. Zgodziłem się. Jeśli zacznę
    postępować w myśl powiedzenia jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie, będę dokładnie
    takim samym typkiem, a tego nie chcę.

    To, że ktoś ma za długi język nie wydłuży automatycznie mojego. Mam go taki
    a nie inny bez względu na okoliczności.

    pozdrawiam
    Greg