PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości?Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości? - odpowiem jeszcze raz.
    Date: Thu, 21 Nov 2002 14:31:00 +0100

    > Może jak kiedyś będę sam szukał pracy, to lepiej Cię zrozumiem. Ale mam
    > nadzieję, że nawet wtedy nie będę takim malkontentem i zawsze coś sobie
    > znajdę do roboty nawet jak nikt nie będzie chciał za to zapłacić.

    Czytam wszystkie posty na grupie i coś mnie znów bierze ! Ci co sądzą że
    łatwo znaleźć pracę, ze znajomości to pestka, bo każdy po studiach je ma
    itd. to Wasze wypowiedzi mnie smieszą. Ci którzy tak twierdzą że wystarczy
    chcieć są tu na grupie albo pracodawcami albo robotę mają i nie rozumieją
    problemu łażenia na interview i zapychania 300km na 1 rozmowę po kosztach
    własnych !

    A jeśli piszesz : " Może jak kiedyś będę sam szukał pracy, to lepiej Cię
    zrozumiem." to sam masz odpowiedź !!!!!
    Teraz dygresja ogólna do tych wszystkich którzy są przekonani że tylko
    malkontent albo nieudacznik nie jest sobie w stanie pomóc.
    Najpierw trzeba być bezrobotnym, jeździć te ileś kilometrów na rozmowy i być
    robionym w bambuko jak MacGuard aby to zrozumieć !!!!
    Macie klapki na oczach i nie wiecie co to rynek pracy !!! Uchodzicie za
    takich którzy bez problemów by sobie pracę znaleźli, ale sie mylicie.
    Jeśli któryś z Was by ja stracił, to pogadalibyśmy gdzie są Wasi koledzy i
    znajomosci które Wam zagwarantują pracę ! Otóż zaczęlibyście pisać z pozycji
    MacGuarda, żalic się że zrobiliście wszystko ale Was "robią w bambuko" !

    > Jesteś taki dobry w programowaniu? To napisz kilka programów, które mogą
    się
    > ludziom przydać i opublikuj je w sieci jako free/shareware. Może niewiele
    > zarobisz, ale będziesz miało co pokazać w CV, może trafisz na kogoś, kto
    > Twojego programu używał. To też są znajomości, w tym dobrym znaczeniu.
    Znasz
    > się na czymś konkretnym - zrób o tym ciekawą stronę, albo chociaż
    odpowiedz
    > na kilka trudnych postów na grupach dyskusyjnych na ten temat. Następna
    > szansa, że przestaniesz być anonimowy dla kogoś, kto Cię potrzebuje.

    I co z tego że tak chłopak zrobi ? Ja udzielam sie na kilku grupach, ludziom
    za friko pomagam w ich różnych zainteresowaniach pozazwodowych i co z tego
    mam ? Nawet pies z kulawą nogą na mnie nie spojrzy - robie to
    bezinteresowanie i dla siebie, bo gdybym miał wierzyc i być pewien że mi to
    pomorze w dostaniu pracy to bym już dawno do głowy dostał !

    > A w głodne kawałki o zatrudnianiu blondynki po prostu nie wierzę. Raczej
    > niedoszły pracodawca bał się powiedzieć Ci wprost, że znalazł kogoś
    lepszego
    > i wciskał kit.

    Kogoś lepszego znalazł ? Głupoty piszesz sądząc że jeśli się człowieka
    zapewnia że tę pracę już ma i się wraca do domu drugie 300km aby potem się
    okazało że znaleźli kogos lepszego ! Tu wyxhodzi na jaw niekompetencja i
    świnstwo kolejengo oszusta - pracodawcy ! Zanim powiesz że ktoś po ustalenie
    zatrudnienia jest lepszy to najpierw daj mu szansę siewykazać a nie
    obiecywać gruszek na wierzbie aby potem go kopnąć w tyłek !

    Wrangler
    wkur****ny Waszymi wypowiedziami