PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Date: Wed, 21 Sep 2005 14:38:43 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 21-09-2005 o 14:20:21 Immona <m...@s...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Wiem az za dobrze. Nawet sie juz nim nauczylam gadac. :D

    > Mozna to oczywiscie tak nazwac. Tyle, ze roszczeniowosc zz powoduje
    > wygode dla ich czlonkow i dla coraz mniejszej grupy zatrudnionych na
    > umowe o prace ze szkoda dla przedsiebiorcow i bezrobotnych, natomiast
    > efekty takiej jak ww. roszczeniowosci przedsiebiorstw moga byc korzystne
    > dla wszystkich, bo te przedsiebiorstwa majac lepsze warunki rozwina sie,
    > beda bardziej produktywne, beneficjentami rozwoju gospodarki sa wszyscy.
    > Zwiazkowiec od przywilejow nie staje sie bardziej produktywny dla

    Obawiam sie niestety, ze chcieliby takze likwidacji hipermarketow i
    powstrzymania zalewu tanich chinskich [potrzebne wstawić]... itd. - pod
    tymi samymi haslami rozwoju rodzimej przedsiebiorczosci, miejsc pracy itd.
    Ci bardziej swiadomi chcieliby takze np. oslabiania zlotowki "w celu
    poprawienia konkurencyjnosci eksportu" - a wszystkie te postulaty są
    oczywiscie szkodliwe.

> [...]
    > /sporo jest takich ludzi/
    > - kierujac sie wlasnym interesem glosuja na partie, w ktorej startuje na
    > posla ktos, kogo znaja, poniewaz wiedza, ze kolezanstwo z poslem
    > przyniesie im korzysci i to pewne w przeciwienstwie do oddawania glosu
    > na partie, ktora cos obiecuje w gospodarce, ale nie wiadomo, czy bedzie
    > miec dosc wladzy, zeby to zrobic albo czy sie nie wycofa pod naciskiem
    > spolecznym
    >
    > Swiat jest troche bardziej zlozony niz w Twojej wizji zlozonej z
    > socjalistow, oszukanych idiotow i oswieconych wyznawcow JKM.

    Mylisz sie co do mojej wizji, a ponieważ "z grubsza" najwyrazniej nie bylo
    dosc jasne, przyjmuję ten cios na gardę.