PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-21 16:33:21
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Immona" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "złoty" <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał w wiadomości
    news:dgs17a$t6j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Dnia 2005-09-21 12:39 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    >..powiedz mi..dlaczego mali drobni i średni przeds. poprzednio popierali
    >SLD?

    Z badan na b. malej probce - bo wtedy jeszcze nie mialam kontaktu z wieksza
    iloscia przedsiebiorcow: dlatego, ze wbrew pozorom pomysly partii tzw.
    prawicowych na gospodarke byly takie, ze SLD bylo na ich tle liberalne; po
    trosze tez jako odreagowanie niekompetencji poprzednich rzadow. Sposob
    rozumowania, cytuje tu z reala, niektorych byl taki: "Rzadzic trzeba umiec,
    tamci maja przynajmniej praktyke i doswiadczenie, wiec to zrobia lepiej i
    nie beda nas kompromitowac."

    I.