PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja...Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-21 16:22:36
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-21 12:39 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > Powiedz mi, dlaczego JKM nie poparli masowo drobni i sredni
    > przedsiebiorcy :)

    ..powiedz mi..dlaczego mali drobni i średni przeds. poprzednio popierali SLD?

    > Bo co do duzych, to wiadomo, ze sytuacja utrudniajaca zycie ich
    > potencjalnej konkurencji jest im na reke. Ale zalozmy, ze mamy program,
    > ktory pozwoli ludziom przedsiebiorczym i produktywnym wiecej zarabiac i
    > latwiej zyc. Patrzac po liczbie firm, tych przedsiebiorczych jest u nas
    > sporo. Czemu nie leci od nich strumien kasy na kampanie partii, ktora
    > chce im zrobic tak dobrze? Jest ich tak duzo, ze nawet jakby sie zlozyli
    > po malo, to by starczylo na jakas dobra firme PRowska, ktorej JKM bardzo
    > potrzebuje. Tymczasem oni jakos bardziej wierza, ze to PO im zrobi dobrze.

    ..przesadzasz. Mali (jak ich określasz) przedsiębiorcy z reguły raczej
    nie "sypią" strumieniem pieniędzy na kampanie partii. Sypią je natomiast
    większe firmy i tzw. ludzie interesu... I to nie dlatego - że popierają
    dany program - lecz dlatego, że liczą (i często się nie mylą), że po
    wyborach, wybrani odwdzięczą im się w "wiadomy" sposób..
    I jak sama mówisz.. wierzą, "że to PO im zrobi dobrze" :D

    pzdr
    A.