PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: [BLUZG] Re: [OT] Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-04 21:07:20
    Temat: Re: [BLUZG] Re: [OT] Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gol6v4$lfj$1@nemesis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Sekciarski fanatyk często zna biblię na pamięć i potrafi rzucić cytatem
    > (tak jak ty paragrafem z KP), stwarzając w ten sposób pozory normalnej
    > rozmowy. Gdy fakty nie pasują do koncepcji - tym gorzej dla faktów. Kiedy
    > trzeba zacząć myśleć czuje się zagrożony i w skrajnej sytuacji swoje
    > problemy rozwiązuje ładunkiem wybuchowym odpalonym w publicznym miejscu,
    > ostatnim argumentem jaki mu pozostał.
    > Różnisz się tylko skalą. Zamiast bomb rzucasz wyzwiskami.
    Ty mnie chyba kompletnie nie zrozumiałeś.
    Cholera, ile razy napiszę coś nie wprost, nie jak krowie na rowie, to zaraz
    znajdzie się pseudomędrek, co "zrozumie" opacznie i zabierze się za
    dyskusję.
    To do czego się podpinasz to odniesienie i pogłos znacznie dawniejszych
    wymian zdań.

    Z drugiej strony nie łudź się, że udaje ci się stwarzać pozory jakobyś
    posiadał jakąś niezwykłą wiedzę. Ani trochę. Gadasz komunałami, wygłaszasz
    tendencyjne "teorie", a jak ci one nie pasują i wiedzy brakuje to usiłujesz
    niewygodę zdyskontować biegając po opłotkach meritum.
    To częste, ale bardzo niedojrzałe.

    > Nigdy nie będziesz w stanie pojąć co znaczy zatrudniać pracowników.
    Ja to wiem już. Zresztą to nic szczególnego.
    Nawet właściciel warzywniaka (uczciwszy warzywniaki) z niepełnym zawodowym
    albo i podstawowym potrafi.
    A teraz inne ujęcie. A może ja mam w dupsku dociekanie czym jest
    zatrudnianie pracowników? Przymus to jakiś jest zatrudniać? Mnie wystarczy
    wiedzieć jakie pracodawca ma obowiązki, jak je egzekwować i jak bronić się
    przed nadużyciami.
    Jest jeszcze ujęcie trzecie, ale nie chce mi się tyle klepać - wybierz sobie
    z tych dwóch.

    > Jak ksiądz, który uzurpując sobie prawo do wypowiadania się w sprawach
    > rodzinnych skazuje na ognie piekielne normalnych ludzi, tak ty oceniasz
    > pracodawców przez pryzmat sekciarskich rozważań teoretycznych (chciałoby
    > się napisać: teologicznych), wyniesionych z zebrań związkowych.
    > Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pozdrawiam
    Chciałbym ci się odwzajemnić jakimiś życzeniami, ale nie wiem jakimi, a nie
    chcę być nieszczery.

    --
    Jotte