PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-05 01:19:34
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej pomóc komuś, nawet jeśli okazało się, że w naszym mniemaniu nie
    > zasłużył na to, niż na odwrót - Nie pomóc, choć mogliśmy, a na to
    > zasługiwał.

    Moja pomoc z reguły polega na podaniu wędki właśnie. Przykład z ostatnich
    dni: jestem u siebie, ładujemy sprzęt do samochodów, przychodzi gość i prosi
    o pieniądze. Mówię: OK, ale zrób coś dla mnie - odśnież tu trochę a ja ci
    zapłace, a jeżeli chcesz przyjdź jutro i odśnież kolejny kawałek - znów
    zarobisz. Obraża się i mówi że przyszedł tu dostać pieniądze a nie robotę.
    Warto pomóc? Nie warto, nawet gdybym wiedział że w domu ma trójkę dzieci i
    bezrobotną żonę.
    --
    Jackare