PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-05 14:07:33
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:goomd1$2t6$1@nemesis.news.neostrada.pl iso
    <n...@i...pl> pisze:

    > Myślisz, że będziesz pierwszym trolem,
    > którego radosna twórczość ujrzy światło dzienne?
    Nie pieprz, szczylu.
    Zasuwaj do prokuratury, bądź konsekwentny.

    > Newsy troche dłużej działają jak ty
    > nauczyłeś się obsługiwać komputer
    > i było przed tobą wielu, którym się
    > wydawało, że w internecie można
    > napisać każdą głupotę
    Można, jesteś tego świetnym przykładem.
    Widzisz, gówniarzu, głupotę można napisać nawet na murze...

    > EOT,
    > bo ja z kretynem nie będę dyskutował.
    Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.
    Ja z tobą nie próbuję dyskutować, dyskusja to wymiana poglądów, argumentów.
    A ja cię zwyczajnie łajam i obśmiewam, jak to gnojka (pociesz się, że nie
    jesteś w tym sam).
    Aha - tego EOTa, odpadzie, dotrzymaj.

    --
    Jotte