PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-16 12:23:53
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: lynx [Mon, 15 Aug 2005 23:43:19 +0200]:

    > Na pewno są osoby i firmy które doskonale obchodzą się bez
    > sieci ale ja nie mogę, więc jak czegoś w sieci nie ma znaczy
    > że wogóle tego nie ma (dla mnie) - chyba coraz więcej ludzi
    > tak uważa ;p

    Jasne ze coraz wiecej, ale nie wiem czemu akurat Ty masz byc
    wyznacznikiem tego, czego potrzebuja wszystkie firmy kraju ;)
    Znam faceta, ktory zajmuje sie produkcja ramek. Do obrazkow.
    I on dostawcow ma, odbiorcow tez ma, glownie poza granicami,
    jak sie pojawia ktos nowy warty zainteresowania to sobie do
    niego dzwonia i sie umawiaja. Strona WWW nie jest mu zupelnie
    do niczego potrzebna. No bo do czego?

    Kira