PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-17 11:51:47
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lynx <s...@g...com> napisał(a):

    > - po jakości strony (merytoryka jak i efekt wizualny) daje mi jakieś
    > wyobrażenie o stronie, kto to robi i jak się do tego zabiera

    Błędne założenie, jakość strony świadczy wyłącznie o webmasterze któremu firma
    zleciła jej wykonanie.

    > - jeśli nie ma takiej strony w necie to albo firma nie ma kasy,nie wie
    > gdzie szmal najlepiej ulokować, jest zacofana, grupa docelowa nie posiada
    > internetu lub też z innych względów które podała immona

    Sam zauważyłeś że przyczyną braku strony *może* ale wcale nie musi być brak
    kasy, firma może bardzo dobrze prosperować i być tym samym wartym uwagi
    pracodawcą. Zresztą, czasem zdarza mi się np. zrobić zlecenia za dobre
    zachodnioeuropejskie stawki dla firmy której do niedawna jedyną obecnością w
    sieci były e-maile wysyłane z Nokii Communicatora jej właściciela (teraz ma
    neostradę ;)).

    > nie twierdze że każda firma musi posiadać swoją stronę w necie, ale
    > internet to medium do którego coraz bardziej się zbliżamy a nie oddalamy,
    > więc i stosunek ludzi do niego musi ulec zmianie.

    Patrzysz z punktu widzenia informatyka albo internauty. Dobrze jest czasem
    odejść od kompa, przekonasz się że świat wokół może jednak istnieć bez netu ;)

    pozdrawiam
    Piotr