PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-17 11:59:15
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lynx <s...@g...com> napisał(a):

    > to o czym ty piszesz (kontakt telefoniczny/osobisty) sprawdza się ale
    > gdy szukasz konkretnej ifnormacji a nie wtedy kiedy ty chcesz poznać firme
    ja szukam tylko konkretnych informacji :)

    > zadzwonisz i powiesz: proszę przedstawić swoją firmę ? ;p
    a wiesz, ze taki telefon moglby wprowadzic poploch w niejednej firmie? :D

    > no najlepiej pojechac do firmy nawet te 600 km i zrobić wywiad z każdym
    > pracownikiem zaczynając od tych najniższych stopniem, potem ankiety,
    > psychotesty, zabawy, wielkie ognisko z całą załogą etc ;p
    a pieczenie prosiaka tez bedzie, bo jak tak to ja sie pisze ;)

    > no tak, wydatek rzędu 200-300 zł rocznie na hosting i domene to jak na
    > firme bardzo duży wydatek ;p
    niektorzy sa wyjatkowo pazerni ;)
    ale generalnie masz racje to nie jest wydatek.

    > Zgodzę się że nie każda firma musi mieć swoje miejsce w sieci ale jak
    > już chce mieć to lepiej żeby to nie było na darmowym serwerze z mailem
    > k...@w...pl
    zgodze sie z faktem, ze jak juz sie chce zaistniec w sieci to niech
    to zrobi raz a dobrze.
    osobiscie dla mnie nie ma znaczenia, czy darmowy czy sluzbowy. wazne, ze
    jak o cos zapytam to mam szybka i miarodajna odpowiedz.

    > lol

    tutaj akurat mialem ma mysli wszelkiej masci uczniakow, dla ktorych strona
    www.sciaga.pl i jej "klony" jest podstawowym rozwiazaniem na wszelkie prace
    zaliczeniowe w szkole. inna sprawa, ze nauczyciele takie rozwiazania
    toleruja.