PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-16 12:47:56
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lynx napisał(a):
    > Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 16 Aug 2005 14:35:18 +0200,
    > ludzik o nazwie Kira <c...@-...pl> nasmarował co następuje:

    > też mógłbym sypnąc przykładami które przemawiałyby za moimi argumentami
    > ale po co :)

    To sypnij, jestem bardzo ciekawy. Pamiętaj, że teza, którą bronisz,
    brzmi:

    "chciałbym wiedzieć które to firmy płyną pod prąd - w dobie internetu
    żeby firma nie miała strony - dla mnie to nie do pomyślenia - bez netu
    jak bez mózgu ;) "

    Podanie przykładu firmy, której net jest niezbędny bynajmniej nie
    świadczy o prawdziwości powyższego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz