PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-16 11:16:55
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: lynx <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 16 Aug 2005 12:43:03 +0200, ludzik
    o nazwie Piotr <p...@N...gazeta.pl> nasmarował co następuje:

    > Ale jeśli Ty i myślący podobnie nie są docelową grupą klientów takiej
    > firmy to
    > po co ma ona wydawać pieniądze na promocję w internecie? Strona www,
    > domena,
    > serwer pocztowy to dla firmy pewne, niewielkie ale zawsze koszty, jeśli
    > nie
    > mają one uzasadnienia to po co je ponosić.

    a jeśli potencjalny klient i osoby myślące podobnie do niego chciałyby
    poznać firmę produkującą/hodującą płody rolne a ta firma jest oddalona od
    miejsca pobytu interesanta o powiedzmy 600km to najlepiej żeby osoba ta
    pojechała tam czy zadzwoniła ? Jechać tyle kilosów żeby poznać firmę i
    zastanowiać się dopiero na miejscu czy skorzystać z jej usług a może
    dzwonić i dopytywac się a ile mają traktorów a jakie nawozy stosują czy
    mają ISO 9001 i inne. Ja osobiście wolałbym poznać tą firmę najpierw w
    internecie bo:

    - po jakości strony (merytoryka jak i efekt wizualny) daje mi jakieś
    wyobrażenie o stronie, kto to robi i jak się do tego zabiera
    - jeśli nie ma takiej strony w necie to albo firma nie ma kasy,nie wie
    gdzie szmal najlepiej ulokować, jest zacofana, grupa docelowa nie posiada
    internetu lub też z innych względów które podała immona

    nie twierdze że każda firma musi posiadać swoją stronę w necie, ale
    internet to medium do którego coraz bardziej się zbliżamy a nie oddalamy,
    więc i stosunek ludzi do niego musi ulec zmianie.

    --
    lynx