PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-16 14:35:08
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:op.svllmhqrk0fogh@tom...
    > Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 16 Aug 2005 12:43:03 +0200, ludzik
    > o nazwie Piotr <p...@N...gazeta.pl> nasmarował co następuje:

    > a jeśli potencjalny klient i osoby myślące podobnie do niego chciałyby
    > poznać firmę produkującą/hodującą płody rolne a ta firma jest oddalona od
    > miejsca pobytu interesanta o powiedzmy 600km to najlepiej żeby osoba ta
    > pojechała tam czy zadzwoniła ? Jechać tyle kilosów żeby poznać firmę i
    > zastanowiać się dopiero na miejscu czy skorzystać z jej usług a może
    > dzwonić i dopytywac się a ile mają traktorów a jakie nawozy stosują czy

    Telefon jest bardzo dobrym narzedziem - szybciej sie zdobywa informacje. Bo
    jak ktos powie cos niejasnego lub budzacego dalsze pytania, mozesz sie na
    zywo dopytac i masz zalatwiona wymiane informacji w kilkanascie minut, a nie
    kilka razy po kilkanascie minut pisania maila i czytania odpowiedzi.
    U mnie w pracy mnostwo ze soba dzwonimy do zagranicznych partnerow, choc
    mail jest tanszy niz rozmowa miedzynarodowa, bo wydajnosc tej komunikacji
    sie zwraca, zwlaszcza jak trzeba szybko dowiedziec sie sporo szczegolow.
    Maile leca z informacjami nie wymagajacymi odpowiedzi lub wymagajacymi
    nieskomplikowanej odpowiedzi typu tak/nie/tyle a tyle. Czas jest cenny, a
    znakomita wiekszosc ludzi gada szybciej niz pisze. Do tego czas odpowiedzi
    na maila jest rozny i czasem nawet, jak jest to kilka godzin, to zle, bo
    trzeba wykonac cos, czego wykonanie wymaga posiadania danej informacji, na
    za godzine.

    > mają ISO 9001 i inne. Ja osobiście wolałbym poznać tą firmę najpierw w
    > internecie bo:
    >
    > - po jakości strony (merytoryka jak i efekt wizualny) daje mi jakieś
    > wyobrażenie o stronie, kto to robi i jak się do tego zabiera

    Tyle i tylko tyle. Jedyny przypadek, kiedy mozesz z tego wysnuwac daleko
    idace wnioski, to firmy z branzy robienia www, reklamy, prezentacji
    multimedialnych i nowoczesnych technologii. Znam sporo dobrze prosperujacych
    i profesjonalnych firm z branz nie-okolointernetowych majacych fatalne www.

    Oczywiscie lepiej jest, jak www jest dobra, ale wyciaganie za daleko idacych
    wnioskow z tego, generalizacja na wszystkie branze i absolutyzowanie tego
    jest bledem.

    > - jeśli nie ma takiej strony w necie to albo firma nie ma kasy,nie wie
    > gdzie szmal najlepiej ulokować,

    Moze w jej przypadku jest lepiej ulokowac szmal w cos innego. :)

    I.