PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A teraz...
    Date: Mon, 05 Sep 2005 09:29:03 +0200

    Re to: Kaja [Mon, 5 Sep 2005 00:42:39 +0200]:

    > Moje świadectwo (czy jak tam to się nazywa) z takiego kursu
    > leży sobie w domu gdzieś z papierami. Nigdy się nie przydało.

    I nie czarujmy sie, nie przyda sie bez rzetelnej praktyki.
    Jesli ktos sobie chociaz pi razy oko zdaje sprawe z tego,
    jak istotna jest w firmie ksiegowosc, to nie przyjmnie na
    zwiazane z nia stanowisko nikogo kto sie juz na zywca nie
    przedzieral przez to wszystko, nie zna roznistych opcji
    i po prostu nie jest 'w swoim zywiole'.

    Tez uwazam, ze akurat kursy ksiegowosci to sie moze moga
    przydac osobom chcacym prowadzic wlasna DG, ale na pewno
    nie zapewnia pracy.

    Kira