PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 13:31:07
    Temat: Re: A teraz...
    Od: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dfh2j6$ful$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Immona [Sun, 4 Sep 2005 18:35:59 +0200]:

    > A nie spotkalam sie, faktycznie niezle brzmi. Jaka mniej wiecej
    > chociaz skutecznosc tej zabawy jest?

    A to zalezy, czy wezmiesz grupe bezdomnych alkoholikow, czy bezrobotnych
    absolwentow studiow wyzszych. Generalnie skutecznosc jest wyzsza niz inne
    metody w tych samych grupach - mam na mysli metody polegajace na pomocy
    komus w tym, zeby sam sobie znalazl prace na wolnym rynku, a nie na
    doplacaniu mu do stanowiska pracy czy innym dotowaniu tego stanowiska.

    Po prostu byloby super, gdyby nie te koszty.

    I.