PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 13:52:37
    Temat: Re: A teraz...
    Od: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.swms88jefrn0ri@donkichot...
    > Dnia 05-09-2005 o 15:31:07 Immona <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>
    > napisał:

    > To wiara czy wiedza? Jesli wiedza, to na ilu przypadkach oparta?

    W tej chwili jest to wylacznie wiara w czyjas wiedze.

    Zreszta, na logike, to uwazam, ze kontakt z czlowiekiem, ktory sam ma
    pozytywne nastawienie psychiczne poparte zyciowymi sukcesami i motywuje,
    doradza, zmienia postawe poprzez bycie razem i dawanie przykladu,
    zachecanie - to jeden z sensowniejszych i najbardziej ludzkich sposobow na
    zmiane czyjejs mentalnosci i skuteczne wyuczenie pewnych nawykow. Bo to o to
    w tej metodzie chodzi i stosuje sie ja wobec ludzi, ktorzy maja problem z
    praca bardziej o podlozu mentalnosciowym niz jakimkolwiek innym.

    Jest to wykonywanie roboty, ktora kiedys powinni byli wykonac rodzice tego
    czlowieka.

    > Poza tym, przy nielimitowanych kosztach można niemal WSZYSTKO. Nawet
    > napisać wiersz inspirowany pożarem miasta.

    Mowisz to do mnie, jakbym to ja decydowala o tym, na co wydawac podatnicze
    pieniadze :)

    I.