PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 13:45:26
    Temat: Re: A teraz...
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <s...@r...com> napisał(a):

    > Marku, nie obraź się ale sam jesteś przykładem że zaradności nauczyć się
    > nie da (a przynajmniej taki wniosek można wyciągnąć z Twoich wypowiedzi).

    Twoją wypowiedzią nie czuję się obrażony :)) - masz rację.
    To co piszesz to prawda, ale jedynie w stosunku do większości wychowanych
    w PRL. Tam uczono posłuszeństwa a nie przedsiębiorczości.
    Uczenie tego, że można - wyzwala przedsiębiorczość i wzmacnia zaradność,
    ale koniecznie od dziecka.
    Ale wbrew temu co sugeruje Kira - nie u wszystkich.
    Ja wiem, że są bardziej zaradni ode mnie, a Kira i jej podobni nie przyjmuja
    do wiadomości, że są mniej zaradni od nich, i że tak musi być.
    No i takich jest większość - dla nich jedynym wyjsciem jest w miarę
    spokojny etat.
    Powyżej ... nie podskoczysz.
    Cała sztuka polega na tym, żeby ilość etatów nie była tak drastycznie mniejsza
    od ilości ludzi w wieku produkcyjnym, jak to ma miejsce obecnie w Polsce.

    Marek