PracaGrupypl.praca.dyskusje1 pracaRe: 1 praca
  • Data: 2004-08-18 19:28:16
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby to była prawda, to by wszyscy w Polsce zarabiali 900 brutto.
    > Ciekawi mnie jak sobie tłumaczysz, że są ludzie w Polsce, którzy zarabiaja
    > w prywatnych firmach dużo więcej?

    A jak sobie tlumaczysz fakt, ze b. prezes pewnej duzej firmy za 17 dni
    pracy w tejze firmie wezmie odprawe ok. 700 tys. zl. Z powodu
    nadzwyczajnych zdolnosci i wkladu w rozwoj firmy? Rozumiem, ze praca
    wykonywana przez zuczki pracujace w tej firmie na najnizszych
    stanowiskach jest kilkaset razy mniej potrzebna tej firmie, bo o tyle sa
    nizsze ich zarobki?

    Pawel