PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-19 08:14:00
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zymla" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cg1l4r$bcu$1@sunflower.man.poznan.pl...
    >Uparcie porownujesz "sile robocze""kapital ludzi" ze zwyklymi towarami.
    Moim zdaniem porownanie jest bardzo chybione. Chleb jest rzecza wymierna,
    mozesz dokladnie wyliczyc
    > ile maki, wody prady wykorzystales na jego produkcje, w przypadku ludzi
    > niestey tak nie jest. Owszem mozesz w jakis tam sposob oszacowac jego
    > wykszatlcenie, doswiadczenie itp. Ale cech "miekkich" nie jestes w
    stanie!!!

    Jestem w stanie. One są dokładnie tyle warte ile za nie chce akurat
    zapłacic klient.
    Przykro mi, że nie możesz z tym pogodzić, ale ja ci nic nie dołoże do
    wypłaty tylko dlatego, że masz coś "miekkiego" co sobie cenisz.

    >zmierzam do tego ze w tej chwili wlasnie placi sie bardzo
    > czesto pensje nieadekwatne do faktycznego wkaldu pracy i o takie
    patologie
    > mi chodzi.

    Jeszcze raz uparcie powtórze. Ta "patologia" nazywa się wolny rynek i tak
    samo jak ciebie g**** obchodzi jak bardzo się piekarz spocił i nie wyspał
    tak samo mnie nic nie obchodzą twoje kalkulacje.

    >Rynek wyznacza ceny pracownikow gdy jest stabilny i zrownowazony.

    Zawsze wyznacza.

    >Jestem za polityka pro-gospodarcza, niskim podatkami i przyciaganiem
    inwestycji.

    I TYLKO TO powinno nas interesować a nie użalanie sie nad niedocenionymi
    "miekkimi" cechami, które mają rekompensować nam brak wykształcenia i
    lenistwo.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)