PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-19 06:20:03
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy do ciebie nie dociera, że za każdą czynnościa człowieka stoi czyjaś
    > kasa?
    > Kasa należąca do jakiegoś konkretnego człowieka.
    > Proszę cię już kolejny raz, abyś zaproponował komu zabrać pieniądze i dać
    > tym co "przymierają"?

    Dociera do mnie. Mozna zabrac na przyklad Gudzowatym, Urbanom, Kulczykom,
    Krauzem, Lepperom. Begerom i wieeeelu innym zlodziejom, uwlaszczonej
    nomenklaturze. Jak mi powiesz, ze ta kasa, co do nich nalezy, jest uczciwie
    zarobiona i sie im nalezy, to sie chyba obsmieje.

    > Załóżmy, że się zgadzam i znowu zapytam co proponujesz?

    J.W. Wytrzec grube kreski i zaczac od nowa. Zaczac realny kapitalizm, a nie
    rzady bylych aparatczykow, sukcesywnie wprowadzajace zakamuflowany komunizm.