PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-19 08:38:09
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "zymla" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:cg1nak$o3r$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "zymla" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I TYLKO TO powinno nas interesować a nie użalanie sie nad niedocenionymi
    > "miekkimi" cechami, które mają rekompensować nam brak wykształcenia i
    > lenistwo.

    hihi, zaczynasz mnie bawic:)) serio:)) zachwoujesz sie jak jakis fanatyk,
    ktry nie przyjmuje zadnych innych argumentow, tylko jak mantre powtarzasz w
    kolko to samo. Ja ci przedstawilam tylko diagnoze obecnej sytuacji, pewne
    fakty ze niestey na rynku z powodu jego niestabilnosci dochodzi do pewnych
    wypacze. Ty zaczynasz sie bawic w gre tzw. "chwytania za slowka" wycinasz
    najmniej istotne fragmenty posta. Mam wrazenie jakby ktos cie nauczyl,
    pewnych kwestii i w kolko je powtarzasz.
    " I TYLKO TO powinno nas interesować a nie użalanie sie nad niedocenionymi
    "miekkimi" cechami, które mają rekompensować nam brak wykształcenia i
    lenistwo" Ty naprawde nie rozuiesz co czytasz? nigdzie nie napisalam, ze nad
    czymkolwiek sie uzalam to juz jakies Twoje nadinterpretacje, gdy brakuje
    argumentow. Napisalam i tak jest ze praca ludzka nie jest wymiernie do
    oszacowania. Mozesz dokladnie wyliczyc ile powinien kosztowac makaron, NIE
    jestes W STANIE ZROBIC TEGO Z LUDZMI, bo nikt ci nie powie ile kosztuje np.
    komunikatywnosc. nigdzie tez nie napisalam ze to ma cokolwiek rekompensowac,
    a juz na pewno nie brak wyksztalcenia. Ale wiem jedno brak cytania ze
    zrozumieniem wysoko szacowany na pewno nie jest.