PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-27 08:15:30
    Temat: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "Tlumaczek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiedziałem na takie. Wymagali biegłej znajomości języka niemieckiego,
    dobrej angielskiego i podstawowej znajomości Javy. Warunki jak najbardziej
    spełniałem. Tyle, ze nikt tej najważniejszej znajomości niemieckiego na
    początku nie sprawdził a kiedy o to zapytałem powiedzieli mi ze ktoś zadzwoni
    i sprawdzi to przez telefon, bo oni nie potrafią. Owszem pani zadzwoniła, ale
    10 min po moim wyjściu prosząc mnie o powrót żeby sprawdzić ten niemiecki.
    Wysiadłem z tramwaju i wróciłem. Zapytałem kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi,
    bo ma to wpływ na ewentualne przedłużenie umowy z moim obecnym pracodawcą.
    Skoro ogłoszenie jest pilne to spodziewałem się, ze jest tak jak w innych
    firmach (z CL odpowiedzieli mi następnego dnia). A tu dostałem rozbrajającą
    odpowiedź, ze PRAWDOPODOBNIE ZA MIESIĄC. Wszelki komentarz uważam za zbędny.