PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › [OT] Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 21:32:51
    Temat: [OT] Re: A teraz...
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.swne5xq7frn0ri@donkichot...

    > --
    > Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl

    A ja mam super sposob na kampanie JKM, ktory uprawiam.
    Otoz czesto mi sie ostatnio zdarza, ze mi ludzie mowia, ze w tych wyborach
    nie maja na kogo glosowac, ze wszyscy be i w ogole, a PO im sie tez nie
    podoba.
    Wtedy im mowie, zeby wobec tego dla jaj i w protescie zaglosowali na JKM.
    Ten pomysl jest przyjmowany bardzo entuzjastycznie. Wrecz zaczynaja lazic i
    sie chwalic innym, ze w tych wyborach dla jaj i protestu zaglosuja na JKM, a
    niektorzy ze slyszacych rowniez uznaja wtedy te idee za atrakcyjna.

    ;)

    I.