PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz...Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-06 06:47:21
    Temat: Re: A teraz...
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@W...pl> napisał(a):

    > O, zauważenie tego to już jakiś postęp jest. ;)

    Ale prawdziwy postęp będzie dopiero po zauważeniu, że "rasowi najemni"
    nie są sami sobie winni, że nie mają pracy.
    Najpierw politycy w 1989-tym uruchomili mechanizmy generujące bezrobocie.
    Spowodowali więc zniknięcie z mapy x firm z n miejscami pracy,
    a to co zostało przejmują ci zaradniejsi, którzy "duszą" się na etacie.

    > No i to już ma większy sens.

    Obawiam się, że nie do końca, bo ktoś komu z różnych przyczyn pozostaje
    etat jako jedyna forma pracy, nie może SAM sobie zorganizować pracy i życia
    przy bezrobociu rzędu 20%.

    Marek