PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 321. Data: 2005-10-16 14:00:56
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Matrix <m...@x...com>

    ciach...

    dzieki :) wykorzystam pare z twoich wskazowek

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 322. Data: 2005-10-16 14:03:49
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-10-16 14:00 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > To sie wszystko rozgrywa na dwoch plaszczyznach: gospodarczej i
    > ideologicznej.

    obawiam się, że na jednej - kontaktów towarzysko-biznesowych. A
    gospodarkę i ideologię mają w "....." ..no chyba, że akurat występują
    przed kamerami.

    > Borowski i jego druzyna naleza do formacji,

    ..która uciekła z tonącego okrętu na tratwie ratunkowej, mając za zadanie
    przygotować grunt dla "kolesiów". Podobnie przypuszczam, że w
    ideologicznym "głębokim poważaniu" (hehe) mają poglądy homoseksualistów
    itd. Ale jest to spora grupa (a przynajmniej głośna grupa) potencjalnych
    wyborców, o których interesy nikt się dotąd nie upominał. Zatem - ich
    głosy były "na tacy" do wzięcia, gdyż żadna inna partia się po nie "nie
    schyliła". A na bezrybiu - i rak ryba :)

  • 323. Data: 2005-10-16 14:10:12
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Matrix wrote:

    > jakbym nic nie umial i nic nie poptrafil to bym pracy nie
    > szukal tylko sobie w leb strzelil...

    To na razie pomijam bo widzę, że Ci już pokazali którędy droga
    a Ty skorzystałeś. Powodzenia po prostu :)

    > jakos w innych krajach bezrobotny niewazne czy pracowal czy nie
    > kiedykolwiek dostaje taki zasilek bezterminowy ze pozwala mu to
    > spokojnie na przezycie i nie tylko a dlaczego w polsce tak nie
    > moze byc ?

    Bo nas na to nie stać. Jako państwa. A nie stać nas, bo:

    > wlasnie u nas gdzie to bezrobocie jest najwyzsze ?

    Przy wysokim bezrobociu kto ma niby płacić składki na zasiłki?

    > nie zatrudni to ktos czegos mu nie zrobi on nie wykona warunkow
    > podpisanej umowy z jakas firma i pojdzie z torbami chyba ze sam
    > sobie to zrobi...

    Nie, zrobi mu to ktos na jednorazowe zlecenie...

    > jak mu sie biznes nie oplaca to niech go zwinie a nie biadoli
    > ze mu sie nie oplaca

    Ale ja tu nie piszę o opłacalności biznesu, tylko o opłacalności
    zatrudnienia kogoś na etat...

    > bedac pracodawaca to akurat te prywatne pieniadze czerpiesz
    > z wlasnie z DG w ktorej zatrudniasz ludzi,

    Zgadza sie. Po to tą działalność w końcu prowadzę, nie?
    Przecież nie dla zabawy ;)

    > a co to bedzie jak ci te 500 zl mniej wypadnie twojej wyplaty ?
    > tragedfia trzeba zwolic ludzi i zamknac DG a samemu sie
    > zarejestrowac ?

    A tego nie rozumiem?...

    Kira

  • 324. Data: 2005-10-16 15:23:42
    Od: nbs <n...@g...pl>

    Matrix wrote:

    > bardzo dobra znajomosc programow inzynierskich typu AutoCAD (ale
    > to nie jest to co chcialbym w zyciu robic)

    Dlaczego nie? To jest cos co ciebie wyroznia z tlumu - pozostale
    umiejetnosci sa dosyc oklepane. W polaczeniu z umiejetnosciami
    programistycznymi daje ci to mozliwosc pracy w firmach produkujacych
    taki soft.

    Jesli nie zarzuciles na dobre kotwicy to jedz za granice - jak znalazl
    na poczatek. Nabierzesz doswiadczenia, poznasz swiat, zarobisz na swoj
    start w zycie itd.

  • 325. Data: 2005-10-16 16:36:46
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jotte wrote:

    > Nie. Zatrudni tam, gdzie uważa że trzeba.

    No to przecież właśnie to napisałam...

    > Pracodawca jest pracodawcą wtedy, gdy jest wypłacalny.

    A skąd Ci się w tym wątku nagle wypłacalność wzięła? ;)

    Kira

  • 326. Data: 2005-10-16 16:38:41
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Matrix wrote:

    > dlatego odpowiem na te oferty w ktorych calosc moge wykonac
    > zdalnie, a moze nawet dofinansuja mi podroze z te praktyki
    > co Koziorożec podala bo nie omieszkam wyslac maila
    > z zapytaniem o to

    Marek !!! Patrz i ucz się !

    Kira

  • 327. Data: 2005-10-16 16:40:22
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Koziorozec wrote:

    > Czy ktoś się orientował, jak trudno teraz otrzymać pieniądze
    > w ramach grupy inwalidzkiej?

    Yep. Znajomy znajomego nie mogący wyprostować do końca ręki
    w łokciu (tak ze 3cm mu brakuje) nadal dostaje rentę.

    Kira

  • 328. Data: 2005-10-16 16:58:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości

    > No to przecież właśnie to napisałam...
    Nie, napisałaś "tam gdzie faktycznie trzeba". Ja napisałem "tam, gdzie uważa
    że trzeba". To nie to samo. Wskazałem na możliwość popełnienia błędu w
    ocenie i decyzji.

    > A skąd Ci się w tym wątku nagle wypłacalność wzięła? ;)
    Stąd, skąd Tobie opłacalność. (Pracownik tylko wtedy jest pracownikiem,
    kiedy jest opłacalny.)

    Jotte

  • 329. Data: 2005-10-16 17:10:50
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > to też wydumany związek.
    hmmm...
    to proszę, wytłumacz mi skąd się bierze twoja wypłata?

    IMHO musisz zainwestować swój czas, umiejętności itd i po określonym czasie
    (np. wykonaniu zadania albo do 10 następnego miesiąca) dostajesz pieniażki.
    pracodawca, żeby mócciebie zatrudnić przy tym przedsięwzięciu musi
    zainwestowac najpierw swój czas, umiejetności itp żeby wymyśleć jaki
    pracownik/wykonawca jest mu potrzebny, potem zainwestować czas, umiejętności
    i pieniądze w stworzenie i utrzymanie stanowiska pracy (np. narzędzia, prąd
    itp).
    potem razem łączycie swoje inwestycje i po miesiacu jest zysk - ty zarobiłeś
    na swoją pensję a pracodawca ma tez z tego zysk.

    czy powyższe rozumowanie jest wydumane?

  • 330. Data: 2005-10-16 17:53:03
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Matrix wrote:

    > a czy przedsiebiorca jakis prezes robi cos powiedzmy w swojej
    > fabryce z tych rzeczy ktore wykonuja robotnicy ??

    No dobra, a praca == praca_fizyczna ?... Bo jeśli tak, to Ty
    też nie pracujesz... :]

    Kira