PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › pytanie.. o porade
    From: OLi <o...@s...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie.. o porade
    Date: Wed, 05 Apr 2006 20:14:45 +0200

    Witam,

    jestem lekko zszokowany, dlatego moze ktos bedzie w stanie odpowiedziec
    mi, czy sie myle czy tez szef mysli ze jestem murzynem.. albo
    rzeczywiscie jestem - nie obrazajac nikogo.
    zatem, pracuje 6 lat w obecnej firmie na stanowisku informatyk i
    okresowo co jakis czas wracal do mnie temat tlumaczen jakichs
    instrukcji, kiedys to robilem od czasu do czasu ale w koncu stwierdzilem
    ze mam dosc robienia czegos za darmo co nie jest w mojej umowie o prace
    (stanowisko informatyk) - chodzi o tlumaczenie tekstow instrukcji z
    jezyka czeskiego na polski, jezyka ktorego nie znam, ale z ktorym przez
    6 lat pracy sie osluchalem i cos tam pewnie rozumiem.. (stad pewnie
    polecenia szefa, ktory jest Czechem, zebym tlumaczyl) - pytanie brzmi
    czy pracodawca z zwiazku z moja odmowa dotyczaca kolejnych darmowych
    tlumaczen tekstow moze wypowiedziec mi umowe ?? tak ot po prostu jak to
    wlasnie zaznaczyl ze tak sie skonczy jesli tego nie zrobie.. czy tez to
    ja mam racje ze nie moze kazac mi robic czegos czego nie umiem, nie chce
    robic i nie nalezy do moich obowiazkow( w koncu nie mam umowy o prace
    jako tlumacz) - czy w sadzie wygralbym taka sprawe o odszkodowanie,
    (zaznaczam nie mam zakresu obowiazkow - to bylo tylko polecenie), jak
    sie mam do tego odniesc ?? bo szczerze jestem zszokowany i lekko
    rozbity, bo nie planowalem takich rozwiazan w najblizszym czasie jak
    szukanie nowej pracy..

    ps. jeszcze nie dostalem wypowiedzenia ale jest taka mozliwosc ze
    dostane.. np. jutro.. aha i czy wypowiedzenie mozna dac kazdego dnia ??
    czy tylko jakiegos konkretnego dnia kazdego miesiaca ??

    Pozdrawiam,
    OLi