PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
  • Data: 2006-04-05 20:21:50
    Temat: Re: pytanie.. o porade
    Od: OLi <o...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:

    > A nie masz w umowie czy w regulaminie "wykonywanie innych poleceń
    > przełożonych"?

    nie ma regulaminu pracy, nie mam zakresu obowiazkow a w umowie tez nic
    nie ma i co wtedy ?? mam sie juz czuc lepiej ?? ;-)

    umowa jest standardowa z ips-infor druki, czyli zawarta pomiedzy a
    pomiedzy .. na czas nieokreslony.. warunki zatrudnienia informatyk
    miejsce wykonania pracy .. 1 etat .. wynagrodzenie .. + premia
    uznaniowa.. termin rozpoczecia pracy i podpisy.. nic wiecej

    OLi