    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Stabilność zatrudnienia
    Date: Sun, 18 Feb 2007 08:50:10 +0000 (UTC)

    On Sun, 18 Feb 2007 01:50:53 +0100, OraDev wrote:

    > Szukam tylko profesjonalistów, nie studentów ani skoczków. Z calym
    > szacunkiem dla studentów, sam kiedy pracowalem na studiach. Czesto jesli
    > student dostanie za malo to zaraz szuka czegos innego, a jak dostanie za
    > duzo to nawet potrafi szantazowac firme bo jest b.mobilny. Pracowalem kiedys
    > jako IT manago w duzej firmie teleinfo wiec znam studentów, albo kawalerów
    > zaraz po studiach. Sa bardzo zdolni ale malo stabilni w decyzjach. Tutaj
    > wolalbym zatrudnic 30-40latka z rodzina niz 25tke z panna (albo kawalerem,
    > nie jestem seksista).

    Swego czasu podobne txty słyszałem od właściciela sieci w której
    pracowałem. Bardzo nie lubił rotacji pracowników bo kazdemu trzeba czas
    poswieciec, wyjasnic i tak dalej.To było w czasie kiedy ja odchodziłem bo
    musiałem DODATKOWO opiekować się jedną siecią odległą o 40km (wyjazd
    średnio raz,dwa w tygodniu nawłasny koszt) za 700zł.
    Przyszedł następca i dostał.... 400zł/mies plus dodatkowe obowiązki.
    Drugi z następców (po mnie robią dwie osoby) został dobrany według
    niezawodnego klucza "ma mieć żone i dzieci bo tak łatwo nie ucieknie".
    Gościu nie ucieka, ale klienci zaczęli, niektórzy przychodzą do mnie bo
    konkurencje otworzyłem, nie żebym się specjalnie jakoś reklamował tylko
    ludzie mnie polecają, więc zdarza się że podłaczam tego samego człowieka
    po raz drugi.

    --
    futszaK
    0601061867