  • Data: 2007-02-18 14:38:03
    Temat: Re: Stabilnosc zatrudnienia
    Od: "OraDev" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cos za cos.
    Nie neguj jednak, ze "singiel" ponizej 25 lat jest stabilniejszym (w
    szerokim tego slowa znaczeniu) pracownikiem niz trzydziestolatek.
    Z drugiej strony doskonale wiem, ze mlodzi sa zdolniejsi, chetniejsi do
    nauki, pracy, a ci wolnego stanu dodatkowo do poswiecen "w imie projektu"
    itp jak dostanie niezle pieniadze. Tez taki bylem. Pozniej czlowiek sie
    nieco wypala.

    Moze przesadzilem z ta 40tka, takich programistów to juz chyba nie ma, sa
    juz na stanowiskach kierowniczych ale nawet wymaganie dlugiego stazu z
    Oracle (w przypadku tej oferty) implikuje wiek 30 lat i tego nie zmienie.

    Oprócz tego malo ludzi uczy sie teraz Formsów czy PL/SQL.

    Historia, która opowiedziales miala miejsce jakis czas temu wiec moze i Ty
    teraz jestes kolo 30tki. To raz. A dwa to po prostu jestes zdolniejszy od
    tamtego i to jest najwazniejsze.