PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu? › Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
  • Data: 2007-02-18 16:24:26
    Temat: Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
    Od: "adas" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OraDev" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:er4uhv$a3c$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > chcialbym zatrudnic kilku programistów Oracle i Oracle/Java. Jestem na
    > etapie badania rynku. Bardzo prosze tylko o powazne komentarze. Chcialbym
    > sie dowiedziec ile na reke musieliby dostac programisci o profilu jak
    > ponizej oraz jaka forma zatrudnienia jest preferowana?

    Programisci z doswiadczeniem juz chyba sie nie dogaduja z pracodawcami na
    zasadzie "ile bede mial na reke". Zdajesz sobie sprawe ze istnieje cos
    takiego jak progi podatkowe, skladka emerytalna, wspolne rozliczanie itp.
    gdzie kwestie placy "na reke" nie sa jednoznaczne.
    Nie obrazisz sie chyba jesli postaram Ci sie odpowiedziec mowiac o stawkach
    brutto...
    Wedlug mnie zeby zatrudnic dobrego, solidnego programiste musisz zaoferowac
    minimum 8 tys. brutto/m-c. Oczywiscie wiekszy wybor bedziesz mial przy 9
    albo 10 i jesli Cie na to stac to zaplac tyle. Najlepiej jesli podpiszesz
    umowe o prace z przeniesieniem praw autorskich co pozwoli pracownikowi
    zaoszczedzic troche na podatku a Ciebie nic nie kosztuje (o szczegolach
    musisz poczytac gdzies w necie).
    Dobrze jesli obiecasz jakas premie na koniec roku (np. 13-ke) albo na
    zakonczenie projektu lub jego etapu, to jest chyba najlepszy sposob na
    zatrzymanie pracownika w firmie.
    Mozesz rozwazyc tez zatrudnienie na dzialalnosc, powinienes wtedy
    wynagrodzic jakos pracownikowi nizsze skladki emerytalne i wliczyc ryzyko
    zerwania takiej umowy. Mi wychodzi ze to by musialo byc jakies 9-10 tys.
    netto (wzgledem VAT-u oczywiscie).
    To co podalem tyczy sie Warszawy, innych stawek nie znam, ale moge Cie
    zapewnic ze za kwoty ktore podalem znajdziesz odpowiedni zespol. Dobrze
    jesli w swoim biznesplanie przewidzisz wzrost stawek w nalblizszych latach.
    Jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania a ja bede znal odpowiedzi to
    napisze ;)
    Poki co pozdrawiam i zycze powodzenia.

    Adam