PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu? › Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
  • Data: 2007-02-18 13:49:47
    Temat: Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
    Od: "OraDev" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> wrote in message
    news:er96oi$mmu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > odchodzili co chwila to jeżeli będziesz płacił powyżej 8k netto (wawa) i
    > 6k netto (wrocław) to znajdziesz o ile będzie to stabilna praca. Znalazł
    > byś nawet za mniej ale wtedy ryzykujesz że ten ktoś po paru miesiącach
    > odejdzie (bo wyjedzie np. do UK :). Ludzie zaraz po studiach oczywiście
    > będą pracować nawet za dwa razy mniej (ale wtedy musisz się liczyć z
    > podwyżkami co roku nawet o 30% aż do zrównania z tymi kwotami które
    > podałem). Pensje podskoczą w ciągu najbliższych paru lat ale na pewno nie
    > zrównają się z pensjami w UK także warto.

    Tez tak myslalem. Jednak dopóki nie bedzie zielonego swiatla nie chce
    ludziom macic w glowach, a swój czas tez szanuje.
    Na poczatek na pewno nie damy takich pieniedzy, bynajmniej nie w Wawie, ZUS
    + skladki to prawie 1/3 kosztów bezposrednich pracodawcy. Podatek mozna
    przelknac ale te skladki i haracze dla hydry ZUS mocno obnizaja oplacalnosc
    calej inwestycji. Wlos sie jezy na glowie.

> [...]
    > widzę przeszkód.

    > Jeżeli będziesz siedział w tej firmie i przez pierwsze pół roku tłumaczył
    > jak co działa to myślę że nie będzie problemu.

    > Jeżeli będziesz płacił stawki takie jak podałem to będą chodzić do pracy z
    > uśmiechem na twarzy :).

    > Jeżeli tylko chce ci się wracać do Polski na dłużej to pomysł jest dobry.
    > Bardzo dużo firm działa w ten sposób.

    > Jak coś to możesz dać mi znać mam paru znajomych którzy być może by na
    > takie coś poszli (ale to w rejonach bielska białej) (pewnie odpada bo nie

    W zwiazku z tym ze najwieksze i najciekawsze projekty sa prowadzone w
    najwiekszych polskich miastach to skad w takim Bielsku beda bardzo zdolni i
    co najwazniejsze doswiadczeni programisci Oracle (>6lat)? Tacy to chyba juz
    wyjechali albo za granice albo do Krak, Waw czy Wroc? Przepraszam, nikogo
    nie chce oczywiscie urazic.
    Mniejsze miasto jednak raczej nie wchodzi w gre, nie brak lotniska jest
    jednak przeszkoda.