PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienia - pierwszy dzien bezplatny › Re: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
    From: gienia <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
    Date: Mon, 30 Sep 2002 17:48:47 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@chello062179006045.chello.pl

    >No nie do konca. Lekarz da te 7 dni.

    No sam widzisz, ze to gniot. jak poprosze lekarza to zawsze dostane 7
    dni, jak nie u jednego to u drugiego. I kto na tym straci?

    Infekcja wirusowa to bity tydzien w domku. Dajmy na to pon-pt to 5 dni
    zwolnienia, I co jak mnie raz w roku dopadnie grypa to mam jeden dzien
    nieplatny? a te pieprzone skladki, ktore place co miesiac to niby na
    co (przeciez nie na leczenie, ale to juz OT)?

    ZUS powinien sie raczej zabrac za kontrole tych co siedza po pol roku
    na zwolnieniu.

    pozdr.
    Agnieszka