PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienia - pierwszy dzien bezplatny › Re: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
  • Data: 2002-10-10 20:23:48
    Temat: Re: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:and21i$slg$14@news.onet.pl...
> [...]
    wyrywal
    [...]
    > Ale dlaczego pracodawca ma płacić za to, że ktoś się pochorował?
    > Pracodawca ma płacić za PRACĘ.

    no wlasnie? od placenia powinna byc ubezpieczalnia.....
    jak by te ok 50% zarobkow szlo do ubezpieczyciela... to lekarze by sie o nas
    zabijali... (no przesadzilem... niech idzie 20%... jakas emeryture tez
    trzeba miec... bo nie kazdy zapobiegliwy jest)...
    a nie.... lapie mnie goraczka... dzwonie do przychodni (hmm dobre slowo..
    tam sie przychodzi a nie leczy) i co slysze.... eee moge pana umowic na
    jutro na 16.00...

    qrde.. mam wrazenie ze kazdy szuka jelenia.... aby tylko kase wyciagnac...
    najlepiej za nic...

    pozd.
    Czarek... + termometr...(a co :))