PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienia - pierwszy dzien bezplatnyRe: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
  • Data: 2002-10-01 14:59:53
    Temat: Re: zwolnienia - pierwszy dzien bezplatny
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja uważam, że każdy powinien się sam ubezpieczać tam, gdzie chce.

    w szczegolnosci wcale (czyli pokazac ZUSowi/panstwu paluszek) ?
    tyle, ze jesli sie rozchoruje, to ZUS/panstwo tez mu pokarze paluszek :-\
    w zasadzie mi to odpowiada (Korwina, Korwina!!!)

    tyle, ze ludzie postPRLowi nie sa wychowani, zeby o siebie samemu dbac,
    liczyc, sprawdzac oferty, nawet odjac od ust (!), zeby wplacic jakas
    skladke, bo a nuz jutro bede tym co czegos od panstwa/ZUSu chce...

    jest tez grupa tych przewlekle chorych, co doja ZUS (powiedzmy ze doja,
    w kazdym razie nie maja za bardzo juz szans na ubezpieczanie sie w normlanych
    warunkach), a ktorzy nie mieli szansy na zgromadzenie czegokolwiek
    w jakichkolwiek nieZUSowskich ubezpieczeniach.

    Wszystko przez tych anglojezycznych szefow panstw w Jalcie, co spisali
    nas na straty :-( a teraz nas obsypuja laskami... i odsetkami ;-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek