PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    From: "wm" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Date: Thu, 23 May 2002 20:53:58 +0200

    > A nikomu niczego nie zadroszczę, no chyba że ty !!! Trudno się nie
    wściekać
    > na pracodawcę co ma 3 samochody a pracownikom w firmie od 3 mscy zalega z
    > pensjami, a będąc przy ksiegowej dobrze wiedziałem iż zwlekał aby mieć
    kasę
    > na koncie - innych przykładów nie podaję bo mam nadzieje że się domyślasz
    > !!!

    No i co z tego. Mogłeś go zgłosić do PIP, ale zapewne nie zrobiłeś tego. A
    tak w ogóle to znajdź sobie dużą znana firmę w której takie praktyki nie
    występują. Jezeli zatrudniasz się w małej to musisz się z tym liczyć. I
    zapamiętaj: dla właściciela firmy najważniejszy jest jego interes, tak jak
    dla ciebie twój.
    Ty natomiast nie rozumiesz na czym polega prowadzenie firmy. Tobie wydaje
    się że pracodawca powinien być jak Matka Teresa.
    Z takimi poglądami napewno nie odniesiesz sukcesu w życiu, jeżeli w ogóle ci
    na nim zależy.

    wm