PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długieRe: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Data: 2002-05-23 18:27:59
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty natomiast nie rozumiesz na czym polega prowadzenie firmy. Tobie wydaje
    > się że pracodawca powinien być jak Matka Teresa.
    > Z takimi poglądami napewno nie odniesiesz sukcesu w życiu, jeżeli w ogóle
    ci
    > na nim zależy.

    I zgadza się, pracowałem w małych i wiem czym to śmierdzi i kim jest
    pracownik !!!
    Nie mów ze nie odniosę sukcesu,... skoro ktoś lojalny chce pracować to
    odniesie, tylko że nieraz pracodawcy to potrafią stłumić i podeptać
    człowieka i jego ambicje !!!
    A tak w ogóle to zaczynasz normalnie pisać, bo przedtem mnie obrażałeś !!!
    Oby było normalnie, następnym razem !

    Wrangler