PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Data: 2002-05-23 19:00:28
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wm napisał:
    (...)
    > A nie uważasz określenia "pracodawcy to ...." za obraźliwe. Ty i Yamaha go
    > używaliście. A dla mnie takie określenie jest obraźliwe, bo w przyszłości
    > chcę prowadzić firmę i zatrudniać pracowników.

    I bardzo dobrze. Twój pracodawca też o tym wie i być może będzie się
    starał, żebyś nie miał za co tego zrobić. Możesz oczywiście "oszukać" go
    nie zakładając rodziny, mieszkając kątem u cioci przez najbliższe 15 lat
    i zbierając pieniądze na ten cel. Większość z tych, którym proponuje się
    założenie firmy nie ma możliwości tego zrobić, bo zostali orżnięci przez
    zatrudniających ich "przedsiębiorczych inaczej" i całe ich wynagrodzenie
    przeznaczają na utrzymanie - nie mogą pozwolić sobie na choćby
    paromiesięczny okres rozruchu firmy. Nie każdy ma i miał możliwość
    zaplanowania swojej kariery, bo zależy to od bardzo wielu czynników -
    nie tylko od chęci, umiejętności i odwagi.

    Dogbert