PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-08 16:47:42
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To pytanie jest na poważnie czy dla jaj?
    > Jakoś nie mieści mi się w głowie, żeby ktoś pytał o coś takiego na
    > serio...

    No cóż, ja czytałem o firmach, które jadą na pracownikach jednodniowych,
    którzy są informowani najpierw o dniu próbnym bez umowy (z kasą jest
    różnie - czytałem i o takich, gdzie kasa będzie, jeśli się sprawdzi, i o
    takich, gdzie kasy za pierwszy dzień bezwarunkowo nie ma), a później, że się
    nie sprawdzili i do widzenia. I tak codziennie pracują u nich nowi.
    Pracuje/owało tak kilka mniejszych sieci sklepów odzieżowych, przynajmniej
    ze strony tej branży czytałem.

    Zatem pytanie nie jest wcale takie bezzasadne...