PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-13 10:26:41
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > IMO oznacza to jednak, że jednostki te nie dysponują możliwościami
    > intelektualnymi nawet na opisanym przeze mnie poziomie.

    Nie do końca. Niektórzy "pracodawcy" potrafią być naprawdę przekonujący.
    Ten właśnie na którego ja trafiłam był którymś-tam, który mi to
    proponował (darmowy dzień próbny), ale był pierwszym, który potrafił
    mnie przekonać, że ten dzień może być inwestycją we mnie, bo będę się
    uczyć (rozmowa trwała ok. 40 minut). Muszę przyznać, że facet miał
    talent - niesamowity dar przekonywania. I gdyby nie ta propozycja jazdy
    do Katowic, pewnie dałabym się złapać - dopiero to włączyło mi lampkę
    ostrzegawczą i dopiero wtedy zaczęłam ostro naciskać jak ten dzień ma
    wyglądać, kto i czego ma mnie uczyć i jakie są kryteria pozytywnego oceny...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka