PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-08 18:50:50
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eds988$atn$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Oczywiście. Jedynym warunkiem jest to, aby taki człowiek nie widział dla
    > siebie żadnych lepszych perspektyw.
    To, że on nie widzi nie oznacza, że ich nie ma. Pozwolę sobie pozostać przy
    stanowisku, że osobnik potrafiący sylabizować nieco lepiej niż na
    wspomnianym przeze mnie poziomie perspektywy te dostrzeże lub spróbuje je
    stworzyć.

    > Osobiście pochodzę z rodziny chłopsko-robotniczej i chociaż się już z
    > tego syfu wyrwałem, to jednak nie zapomnę nigdy, jakie tam są realia.
    Znam je, wiem o czym mówisz i masz rację.

    > Zresztą pomyśl, co byś sam zrobił, mając do wyboru: 1 dzień próbny i
    > ryzyko, że Ci nie zapłacą, albo po prostu NIC (żadnej pracy, żadnej
    > kasy)...
    Powiem szczerze - nie wiem. Nie umiem sobie wyobrazić siebie w takim stanie.
    Pewnie zacząłbym sprzedawać baterie na bazarze, czosnek albo coś innego.
    Ale dobrze rozumiem o czym mówisz.

    Jotte