PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-08 17:28:40
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy chcesz mi powiedzieć, że zdarzają się dorośli ludzie, o inteligencji
    > choć nieco większej niż pozwalająca sylabizować z jako takim zrozumieniem
    > proste teksty, podejmie i wykona na czyjąś rzecz _jakąkolwiek_ pracę
    > _zarobkową_ bez sformułowania i podpisania dokumentu formalizującego w
    > odpowiednim zakresie stosunek prawny stanowiący podstawę realizacji tej
    > czynności?

    Oczywiście. Jedynym warunkiem jest to, aby taki człowiek nie widział dla
    siebie żadnych lepszych perspektyw.

    Osobiście pochodzę z rodziny chłopsko-robotniczej i chociaż się już z tego
    syfu wyrwałem, to jednak nie zapomnę nigdy, jakie tam są realia.

    Zresztą pomyśl, co byś sam zrobił, mając do wyboru: 1 dzień próbny i ryzyko,
    że Ci nie zapłacą, albo po prostu NIC (żadnej pracy, żadnej kasy)...