PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-12 22:36:41
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > Czy chcesz mi powiedzieć, że zdarzają się dorośli ludzie, o inteligencji
    > choć nieco większej niż pozwalająca sylabizować z jako takim
    > zrozumieniem proste teksty, podejmie i wykona na czyjąś rzecz
    > _jakąkolwiek_ pracę _zarobkową_ bez sformułowania i podpisania dokumentu
    > formalizującego w odpowiednim zakresie stosunek prawny stanowiący
    > podstawę realizacji tej czynności?

    Niestety tak. Inna rzecz, że mówi się im często, że podczas tego dnia
    mają się sprawdzić, ale też "będą się uczyć i przyglądać". No i wielu
    ludzi zaczyna czuć, że to pracodawcy, (który ich uczy...) należy się
    coś, więc bezpłatny "dzień próbny" jest dla nich niemal naturalny. Ja
    zwątpiłam gdy usłyszałam, że na bezpłatny dzień próbny mam pojechać z
    Krakowa do Katowic - na własny koszt (ew. później pracować miałam w
    Kraku). Nie pojechałam, ale wiem, że co najmniej 3 dziewczyny pojechały.
    Żadna pracy nie dostała...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka